25/08/21

Dzień dobry moje miasto!

 Z ogromną przyjemnością  wręczyłyśmy  nagrodę laureatce zabawy słowno-literackiej, którą zorganizowałyśmy w ramach obchodów 120 rocznicy nadania praw miejskich Jaworznu. Uczestnicy, nasi  Czytelnicy, mogli się wypowiedzieć pisemnie na jeden z dwóch tematów: Dzień dobry moje miasto! lub Dzień z życia mojego miasta. Dziękujemy!  😊🌞🎈

Laureatka, Babcia Wiesia, wybrała temat Dzień dobry moje miasto! Oto fragment jej pisemnej wypowiedzi:

Miasto Jaworzno zmieniasz się. W wielu dziedzinach na lepsze. Życzę Ci zatem, aby w tym "pandemicznym pędzie" nie zaprzepaścić największej wartości dla Twoich Mieszkańców jaką jest kultura, nauka i sztuka. Oraz miejsc i ludzi, którzy to wszystko nam przekazują, czyli Bibliotek i Bibliotekarzy. Bibliotekarz to nie tylko wykonywany zawód, to przede wszystkim misja społeczna! W tym trudnym dla nas wszystkich czasie słowo pisane może działać jak balsam dla duszy. Pamiętaj o tym moje Miasto Jaworzno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzień Delfina

Drodzy czytelnicy! 14 kwietnia obchodzimy Dzień Delfina! Z tej okazji przedstawimy Wam kilka ciekawostek na temat tych sympatycznych morskic...